FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Składanie zamówień w sklepie
Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, nie jest wymagane założenie konta.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, przyjmujemy również zamówienia telefoniczne pod numerem 502090986
Czy mogę otrzymać fakturę?
Oczywiście, na życzenie wystawiamy fakturę.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Jeżeli realizacja zamówienia nie została jeszcze rozpoczęta, można dokonać w nim zmian. Najlepiej napisać maila (pocztę sprawdzamy na bieżąco, odpowiadamy bardzo szybko).
Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i płatności?
Tak, na adres mailowy podany podczas zamówienia zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. Jeżeli płatność PayPal potwierdzenie płatności powinno przyjść bezzwłocznie. Jeżeli został wybrany tradycyjny przelew poinformujemy gdy dostaniemy płatność.
Chcę złożyć większe zamówienie, czy dostanę jakiś rabat?
W celu uzyskania indywidualnej oferty prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.
Czy mogę otrzymać link do śledzenia przesyłki?
Link do śledzenia przesyłki wysyłany jest w mailu z potwierdzeniem wysyłki.
Pytania dotyczące produktów dostępnych w sklepie
Czy dywan ze sznurka można wyprać w pralce?
Tak, jak najbardziej dywany ze sznurka bawełnianego dostępne w naszym sklepie można wyprać w pralce. Polecamy program delikatny, temperatura wody 30 stopni, prędkość wirowania max. 600 obr/min. Dywany bezwzględnie należy suszyć rozłożone na płasko. Powieszenie mokrego dywanu, może spowodować bezpowrotną zmianę kształtu.
Chciałbym zamówić dywan w innym rozmiarze niż dostępny w sklepie, czy jest to możliwe?
Naturalnie, możemy wykonać dywan w każdym rozmiarze. W przypadku chęci zamówienia dywanu w rozmiarze niedostępnym w sklepie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.